lauantai 5. marraskuuta 2011

Back in business

Tosi kiva että ootte ollu kärsivällisiä ja jaksanu seurailla mua, vaikka mulla on ollu niin pitkä tauko. En lupaa että päivittelisin nytkään kovin useesti, koska en kuitenkaan onnistu siinä. Yritän kuitenki parhaani mukaan välttää näin pitkiä taukoja ja oon tosi kiitollinen, jos jaksatte edelleen seurailla mun tekemisiä.
11
3
4
Olin jo kauan haaveillu näistä konad tarvikkeista ja kuukausi sitten sain kuin sainkin hankittua ne itelle. Aluks näitä oli tosi vaikee käyttää. Johtuu varmaan osaks siitä ku mulla on aika pitkät kynnet nii se kuvio loppuu kesken ja se on vaikee saada ihan reunoille ku mun kynnet on niin kaartuvat. Nää leopardikynnet on ensimmäiset jotenki onnistuneet, jotka kehtasin laittaa teijänki nähtäväks. Mitäs te tykkäätte? :)

6 kommenttia:

  1. noi on tosi kivat! 8) ite ostin tollaset tarvikkeet viime kesänä tallinnasta. aluks niitä oli kyll tosi vaikee käyttää, mut kyll se mullaki alko sitte onnistuun! (:

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Kiitos! :) Joo no harjoitus tekee mestarin et eiköhän se tästä :-)

    VastaaPoista
  3. Ihanat kynnet! Voi kun mäki osaisin! :D

    VastaaPoista
  4. Hanna: Kiitos! Tekemällä oppii ja ei noita konadeja oo niin vaikee käyttää :)

    VastaaPoista
  5. Tosi hienot kynnet! mistä tommosii tarvikkeita saa ja paljonko maksaa? :--)

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: Kiitti :) Ite ostin noi stockmann:ilta ja hinnaks tuli n. 17€. :-) Niitä löytyy myös netistä ainaki täältä: http://www.cesarsshop.fi/

    VastaaPoista